Θεσσαλικός Κάμπος 1958. Τρεις αδελφές. Ένας καταναγκαστικός γάμος. Ένας βιασμός. Ένας φόνος κι ένα μεγάλο μυστικό…
Η νέα δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» ήρθε στο νέο του πρόγραμμα και έκανε τη μικρή οθόνη, μεγάλη με μια δυνατή ιστορία και μια παραγωγή υψηλών προδιαγραφών, με κινηματογραφική αισθητική, πολυπρόσωπο καστ και διακεκριμένους συντελεστές.
ΜΕΛΙΣΣΑ – ΚΙΚΙΖΑΣ
Η Βιομηχανία Τροφίμων ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ, με την προβολή της μέσα από τη σειρά ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ που από το πρώτο κιόλας επεισόδιο κέρδισε το κοινό σημειώνοντας εξαιρετικά μεγάλα νούμερα τηλεθέασης, τόνισε τη διαχρονικότητα των προϊόντων της, αφού το brand ΜΕΛΙΣΣΑ καθιερώνεται το 1954. Η προβολή των προϊόντων ΜΕΛΙΣΣΑ γίνεται στο παντοπωλείο της σειράς, τοποθετώντας στους τοίχους διαφημιστικές αφίσες εποχής (vintage) με το brand να γίνεται αυτόματα μέρος του σκηνικού αυτής της εξαιρετικής παραγωγής κινηματογραφικής αισθητικής. Επίσης στο παντοπωλείο, ο τηλεθεατής βλέπει προϊόντα ζυμαρικών ΜΕΛΙΣΣΑ με τη συσκευασία του 1958, και οι συντελεστές κάνουν χρήση αυτών, καθώς το προϊόν εντάσσεται και σεναριακά στο επεισόδιο.
ΜΕΛΙ ΑΤΤΙΚΗ
Το ΜΕΛΙ ΑΤΤΙΚΗ με την επωνυμία που είχε τη χρονική περίοδο που διαδραματίζεται η σειρά ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ, «ΜΕΛΙ ΥΜΗΤΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗ ΑΦΟΙ ΠΙΤΤΑ», έρχεται να ταυτιστεί και να κάνει μια εξαιρετική προβολή των προϊόντων, τοποθετώντας στο παντοπωλείο της σειράς διαφημιστικές αφίσες εποχής (vintage) καθώς και προϊόντα στους πάγκους και στα ράφια αυτού.
ΔΩΔΩΝΗ
Μια ιδιαίτερα δημιουργική τοποθέτηση θεωρήθηκε αυτή των προϊόντων της εταιρίας ΔΩΔΩΝΗ, στηριζόμενη στη μετατροπή των δοχείων φέτας σε γλάστρες με αρωματικά φυτά, κάτι που συνήθιζαν να κάνουν στα σπίτια των χωριών αλλά και στα καφενεία εκείνης της εποχής. Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έγινε μέρος του σκηνικού του παντοπωλείου της σειράς ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ και «έγραψε» πολύ δημιουργικά και δυνατά στις οθόνες των τηλεθεατών, τονίζοντας τη συναισθηματική αξία των προϊόντων. Επίσης στον εσωτερικό χώρο του παντοπωλείου υπάρχουν πλάνα που γίνεται χρήση του προϊόντος με ευδιάκριτο το λογότυπο του brand.